Přejít k hlavnímu obsahu Přejít k hlavnímu menu

Už tuto středu otevíráme registrace dárcovských výzev a aktivit! Přečtěte si, co je nutné si připravit

30. 10. 2023

Štědré úterý se blíží. Na co rozhodně nezapomenout? Ve středu 1. listopadu otevíráme registrace dárcovských výzev a aktivit. Jak registrace probíhají a na co si dát pozor? Pojďte si projít vše důležité, na co teď nesmíte zapomenout.

Co si připravit v týdnu od 30. října 2023?

  • Tento týden otevíráme registrace. Na začátku komunikace doporučujeme zaregistrovat vaši dárcovskou výzvu nebo aktivitu na www.givingtuesday.cz. Formulář se otevře ve středu 1. listopadu 2023. Registrovat své výzvy můžete až do čtvrteční půlnoci 23. listopadu (v předvečer nákupního šílenství na Black Friday).
  • Letos máme novinku. Rozhodli jsme se rozdělit výzvy na klasické dárcovské výzvy pomoci a na Nástěnku dobrých skutků. Nevíte si rady, kam spadáte? Tato otázka vám snadno pomůže s rozřazením: S jakou aktivitou na Giving Tuesday oslovujete vaše dárce či širokou veřejnost?

  1. Hledám pomoc → Registrujte svoji výzvu
  2. Chci pomáhat → Registrujte svoji aktivitu
  • Zapojte své ambasadory nebo oslovte influencery a poproste je, aby začali podporovat vaši kampaň online – napsali nebo natočili krátký příspěvek, proč vás podporují.
  • Pokračujte v komunikaci s médii. Sdílejte příběh svůj i vašich vybraných dárců. Nadchnete tak vaši komunitu a oslovíte nové příznivce.
  • Kontaktujte své podporovatele a dárce z minulých let a ujistěte se, že vás letos znovu podpoří.

Využijte také náš komunikační manuál, je to taková kuchařka, ve které najdete ideální harmonogram, jak kampaň vést týden po týdnu až do 28. listopadu, kdy budou oslavy vrcholit. Stačí si jen všechny aktivity odškrtávat...

Přečtěte si, jak správně vyplnit registrační formulář?

Hledám pomoc. Co k registraci výzvy potřebuji?

  • Název vaší dárcovské výzvy - nadpis může obsahovat maximálně 50 znaků včetně mezer
  • Popis výzvy, s jakou aktivitou na Giving Tuesday oslovujete vaše dárce - popis může obsahovat maximálně 1 000 znaků včetně mezer
  • Odkaz s více informacemi - můžete si vytvořit tlačítko, pokud máte přímý odkaz na výzvu, jako je např. projekt/výzva na Darujme.cz nebo jiné platformě pro online dárcovství, případně jiný odkaz vedoucí přímo na informaci o možnostech darování, např. informaci s číslem účtu na webových stránkách
  • Informace o vaší organizaci
  • Odkazy na vaše sociální sítě
  • Fotografii, která vaší výzvu doplní: Nahrajte obrázek k vaší Giving Tuesday výzvě. Doporučený poměr obrázku je na šířku 3:2 (např. 1200 x 800 px). Maximální velikost obrázku je 10 MB, formát JPEG nebo PNG. Pokud v rámci registrace nenahrajete žádný obrázek, automaticky se vloží naše grafika s logem Giving Tuesday.

Chci pomáhat. Co k registraci aktivity potřebuji?

  • Popis, jakou aktivitou budete na Giving Tuesday pomáhat - stručně popište, jakým dobrým skutkem se do oslav štědrého úterý zapojíte a komu vaše aktivita pomůže, popis může obsahovat maximálně 500 znaků včetně mezer
  • Kvantitativní údaj, který nám pomůže spočítat dobro - podělte se s námi o dopad vašeho dobra na Giving Tuesday. Ať už darujete finance nebo se zapojíte materiální sbírkou či počtem dobrovolnických hodin. Pokuste se kvantifikovat vaši aktivitu, popis může obsahovat maximálně 100 znaků včetně mezer
  • Informace o vaší organizaci
  • Odkaz na webové stránky s více informacemi
  • Fotografii, která vaší výzvu doplní: Nahrajte obrázek k vaší Giving Tuesday výzvě. Doporučený poměr obrázku je na šířku 3:2 (např. 1200 x 800 px). Maximální velikost obrázku je 10 MB, formát JPEG nebo PNG. Pokud v rámci registrace nenahrajete žádný obrázek, automaticky se vloží naše grafika s logem Giving Tuesday.

Pokud máte specifické otázky nebo s námi chcete sdílet vaše plány, kontaktujte nás na e-mailové adrese givingtuesday@a-csr.cz.