Svou Giving Tuesday aktivitu komunikujte na sociálních sítích pod hashtagem #GivingTuesdayCZ a označte @GivingTuesdayCZ, příspěvky rádi podpoříme dalším šířením.
Ke stažení
Stejně jako hashtag, sociální sítě jsou klíčovou součástí komunikace Giving Tuesday. Jsou také jedním z nejlepších způsobů, jak zapojit své dárce a komunitu a sdílet poslání a hodnoty vaší organizace.
Komunikační manuál
- Komunikační manuál 2024 e-book (pdf)
Logo Giving Tuesday
- Logo Giving Tuesday na bílé pozadí (png)
- Logo Giving Tuesday na barevné pozadí (png)
- Srdce Giving Tuesday na bílé pozadí (png)
- Srdce Giving Tuesday na barevné pozadí (png)
Grafika a ilustrační materiály
- Barevnost kampaně barevné schéma (pdf)
- Oficiální fonty kampaně fonty (otf)
Ilustrace
- Ilustrace základní ilustrace (png)
Dokumenty
- TZ: Giving Tuesday 2024: Vzor tiskové zprávy dokument (PDF)
- Onepager: Co je to Giving Tuesday? dokument (PDF)
- Onepager: Jak se zapojit do firemní Sbírky potravin 2024 dokument (PDF)
- Infografika: 10 tipů jak se zapojit do Giving Tuesday dokument (PDF)