Sbírka Srdce dětem proběhla ve všech prodejnách Lidl v termínu 1. - 14. listopadu. Výsledky sbírky chceme vyhlásit na Giving Tuesday, čímž chceme vyjadřit obdiv a díky všem našim zákazníkům a zaměstnancům, bez jejichž štědrosti a dobrého srdce by sbírka nikdy nebyla tak úspěšná. Doufáme, že se Srdce dětem stane i letos nejštědřejší veřejnou sbírkou.
O naší organizaci
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť více než 280 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.