Vyčerpanost, bezmoc, smutek, nepochopení. Krize může zasáhnout každého rodiče. Podpořte chod právní a psychologické poradny pro rodiče Aperio. Je tu bezplatně a pro všechny. Pomůžete tím tak nejedné mámě a tátovi překonat tíživou situaci. Expertky v oblasti práva a psychologie radí online, po telefonu i v rámci osobních konzultací. Za 15 let existence poradny vyslechly již přes 45 000 dotazů.
O naší organizaci
V Aperiu podporujeme všechny mámy a táty, kteří hledají psychologickou a právní pomoc. Nabízíme jim bezplatné odborné poradenství. Pro přetížené rodiče vedeme programy zaměřené na osobní restart. Více jak 20 let se věnujeme také nastávajícím rodičům a jejich přípravě na porod a rodičovství. Ročně naše služby využijí tisíce rodičů.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.