Pomáháme dětem v jejich nejtěžších chvílích v životě.
Až 6 600 dětí ročně zasáhne v ČR smrt blízkého člověka. Až 25 % z nich není schopno situaci zvládnout bez odborné pomoci.
Je důležité, aby děti a jejich rodiny dostaly odbornou a specializovanou pomoc včas. To se teď bohužel, kvůli nedostatku financí, nedaří. Pomůžete nám to změnit? Děkujeme 💛
O naší organizaci
V Poradně Vigvam pomáháme od roku 2016 pozůstalým dětem i dospělým zvládnout těžké chvíle po ztrátě tyto těžké chvíle.
Naši zakladatelé pracovali léta na Lince Bezpečí, kde zjistili, že se děti, které ztratí blízkého člověka, nemají na koho obrátit, že takhle specializovaná péče v ČR chyběla.
Nezpracovaná bolest ze ztráty může přinést řadu problémů do budoucna (rozvoj traumatu, psychické problémy, samota, komplikované truchlení...).
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.