V rámci světového svátku dárcovství - Giving Tuesday,
který připadá na úterý 29. 11. 2022 se Fakulta ekonomická Západočeské
univerzity v Plzni rozhodla aktivně zapojit registrací výzvy Plogging
pro duševní a fyzickou pohodu. Touto aktivitou, která kombinuje běhání
se sbíráním odpadků, chceme inspirovat ostatní, aby vyběhli na chvíli
ven, dostali se na čerstvý vzduch a současně se sbíráním odpadků
zapojili do úklidu svého blízkého okolí.
O naší organizaci
Centrum podnikání a udržitelnosti podporuje zajímavé podnikatelské
nápady na cestě za úspěchem. Zároveň rozvíjí a šíří i myšlenku
udržitelnosti, udržitelného businessu a společenské odpovědnosti.
Utváří podnikatelské prostředí a komunitu na Západočeské univerzitě v
Plzni, především na Fakultě ekonomické. Podporuje studenty, kteří mají
podnikatelské ambice a chtějí myslet a jednat odpovědně a udržitelně.
Priority Centra podnikání a udržitelnosti jsou navázány na Cíle
udržitelného rozvoje (SDGs).
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.