Podpořte Sbírku potravin také u příležitosti Giving Tuesday. Do podzimního kola Sbírky potravin se můžete zapojit prostřednictvím firemní potravinové sbírky. Darovat můžete nejen potraviny, ale i drogistické zboží. Firemní sbírky potravin startují 15. listopadu 2022 a končí 29. listopadu 2022
u příležitosti oslav světového dne štědrosti a dobrých skutků Giving Tuesday.
Zapojte vaše zaměstnance, vyzvěte je, aby v tomto období nosili trvanlivé potraviny a drogerii do kanceláří, skladů či na pobočky.
O naší organizaci
Česká federace potravinových bank je nezisková organizace. Na národní i nadnárodní úrovni zastupuje všech patnáct regionálně působících potravinových bank v ČR. Koordinuje jejich činnost, podporuje rozvoj, hájí zájmy, získává finanční i materiální zdroje, sumarizuje výsledky, dbá na dodržování základních pravidel Charty evropských potravinových bank a provozuje centrální sklad pro příjem a distribuci celonárodních darů.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.