Už od roku 2017 nebereme dotace a veškerou naši činnost financujeme z prodeje http://vinokurial.cz/. Naše víno teď najdete i na Slevomatu. Jeho zakoupením můžete podpořit naše aktivity během akce Giving Tuesday.
Nedávno vyšel velmi zajímavý rozhovor, ve kterém se můžete dozvědět, jak jde vlastně dohromady ochrana žen a pěstování vína.
O naší organizaci
.Jsme spolek založený sexuálními pracovnicemi a nesouhlasíme se sociálně motivovanou prostitucí v ČR. 90 % sexuálních pracovnic v ČR jsou české občanky v sociální nouzi. Mluvíme s politiky a žádáme je, aby řešili sociální příčiny prostituce, například vymáhání výživného nebo nedostupné bydlení. Systematicky pomáháme sexuálním pracovnicím, které chtějí změnit profesi. Děláme vše pro to, abychom minimalizovali šíření koronaviru v erotických podnicích.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.