Do Giving Tuesday se Google ČR letos zapojil poprvé a to prostřednictvím výsadby stromů přes e-shop Nakup na Dobro.
Za každou platbu, která na Nakup na Dobro v období od 15. listopadu 2021 do 31. ledna 2022 proběhne před Google Pay, vysadíme s Googlem právě jeden strom v okolí skladů e-shopu na Vysočině. V oblasti zasažené kůrovcovou kalamitou. Google se zapojuje do řešení globální klimatické změny nejen svým závazkem uhlíkové neutrality, které dosáhli už v roce 2007, ale také podporou lokálních projektů a skrze stabilní partnerství.
Více informací ZDE.
O naší organizaci
Google v České republice podporuje neziskové oroganizace skrze poskytování bezplatného vzdělávání, grantů Google.org a věcných darů ve formě bezplatného využívání služeb.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.