Přejít k hlavnímu obsahu Přejít k hlavnímu menu

Česká pošta prostřednictvím své nadace podpoří Společnost pro ranou péči a její akci Nebuď srab! Protože i mezi pošťáky se najde mnoho rodin, které ranou péči pro své děti potřebovali a potřebují, rozhodli jsme se pomoci právě této společnosti. Nadace České pošty daruje Společnosti pro ranou péči 30 000 Kč. Zároveň vyzveme naše kolegy, aby se do celé kampaně aktivně zapojili. Když se rodičům narodí dítě se zdravotními problémy, je to jako by je hodil do ledové vody – prožívají šok a ztratí pevnou půdu pod nohama. Raná péče je pro ně v této situaci jakýmsi „záchranným kruhem“: jezdí za rodinami domů a pomáhají jim „naučit se v tom plavat“. Ukazují rodičům, jak mohou sami s dětmi pracovat, a jak to zvládnout spolu jako rodina. Kampaň Nebuď srab! Namoč se pro ranou péči poběží v prosinci 2022 a v lednu 2023.

O naší organizaci

Česká pošta poskytuje kvalitní služby občanům, firmám a státu. Je klíčovým hráčem na poli balíkových zásilek, kontaktem mezi občany a státem zejména v odlehlých oblastech a partnerem společností, kterým poskytuje komplexní služby. Posláním České pošty je také být společensky odpovědnou firmou ve všech aspektech, které se dotýkají jejího podnikání a prostředí, ve kterém funguje.