Přejít k hlavnímu obsahu Přejít k hlavnímu menu

V pondělí 31. října začala ve všech prodejnách Lidl dnes už tradiční veřejná sbírka Srdce dětem na pomoc rodinám s vážně nemocnými dětmi. Jejím pořadatelem je obecně prospěšná společnost Život dětem. Sbírka se koná již po dvanácté a za tu dobu se podařilo zlepšit život 7 325 nemocným dětem a jejich rodinám. I v tomto roce si můžete zakoupit u pokladen obchodů až do 13. listopadu samolepku ve tvaru srdíčka za minimální částku 30 Kč a přispět tak těm, kteří pomoc skutečně nezbytně potřebují.

O naší organizaci

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 302 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.