Přispějte na nové DĚTSKÉ KRIZOVÉ CENTRUM!
Podpořte nás!
Zvládli jsme náročné stěhování a od června 2022 je Dětské krizové centrum na nové adrese.
Vylepšujeme a postupně zútulňujeme původně kancelářskou budovu, aby Dětské krizové centrum bylo bezpečné a vlídné pro naše dětské klienty.
Vylepšujeme zázemí pro okamžitou krizovou pomoc.
Pomozte nám vylepšit Dětské krizové centrum.
Týrané, zanedbávané, zneužívané a traumatizované děti potřebují vaši pomoc...
Pomáhejte ohroženým dětem společně s námi.
Děkujeme!
O naší organizaci
Pomáháme dětem, které jsou týrané, zneužívané nebo zanedbávané, mají osobní či jiné problémy, staly se obětí trestného činu nebo šikany a ocitly se v závažné a tíživé životní situaci...
Dětské krizové centrum pomáhá dětem a jejich rodinám z celé České republiky a zdarma.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.