Krajský úřad Jihomoravského kraje již několik let pořádá na Vánoce a Velikonoce dobročinné jarmarky, jejichž součástí je kromě prodeje výrobky příspěvkových organizací kraje a dalších organizací, se kterými kraj spolupracuje i Dobrostánek zaměstnanců. Zaměstnanci na stánek navaří, napečou nebo připraví různé rukodělné výrobky, které se následně prodávají a výtěžek z prodeje je věnován organizaci nebo jednotlivci, kterou si zaměstnanci zvolí svým hlasováním.
V letošním roce bychom chtěli podpořit Šárku a její maminku Lenku a přispět jim na nový vozík pro Šárku.
O naší organizaci
Jihomoravský kraj je členem Asociace společenské odpovědnosti a společenská odpovědnost zde rozhodně není pouze slovem. Udržitelnost a odpovědné chování se snažíme včlenit do každodenního chodu úřadu a k odpovědnosti se snažíme motivovat i naše zaměstnance.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.