Ulovte si namísto slevy Dobrý skutek! Přemýšlíte nad tím, čím letos pod stromečkem zazáříte? Vyberte si z bohaté nabídky udržitelných dárků, kterými potěšíte obdarované, společnost i planetu. My pak na oplátku za každou vaši Dobro objednávku v období od pátku 25. listopadu do úterý 29. listopadu přispějeme na 1 teplý oběd pro děti v nouzi.
O naší organizaci
Na e-shopu Nakup na Dobro najdete stovky udržitelných dárků na Dobro vašich nejbližších, planety a hlavně řady českých sociálních podniků, chráněných dílen a dobročinných organizací. Svým nákupem navíc podpoříte zaměstnance s hendikepem, kteří se s láskou a pečlivostí starají o provoz e-shopu. Dárky plné Dobra k vám doputují zabalené v duchu zero waste a ekologickou dopravou zdarma.
Cookies na tomto webu slouží k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze provozu. Kromě toho sdílíme informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery v sociálních médiích, reklamě a webové analytice, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili z vašeho používání jejich služeb. Více informací o zpracování ZDE.
Jednotlivé souhlasy
Nezbytné, aby stránky fungovaly
Nezbytné soubory cookie pomáhají učinit web použitelným povolením základních funkcí, jako je navigace na stránce a přístup do zabezpečených oblastí webu. Bez těchto cookies nemůže web správně fungovat.
Předvolby, abyste si mohli ukládat vaše nastavení
Předvolené soubory cookie umožňují webové stránce zapamatovat si informace, které mění způsob, jakým se web chová nebo vypadá, například preferovaný jazyk nebo oblast, ve které se nacházíte.
Analytika, abychom mohli stránky zlepšovat
Analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek porozumět tomu, jak návštěvníci interagují s webovými stránkami, a to anonymním shromažďováním a hlášením informací.
Marketing, aby se vám nezobrazovala reklama, která vás nezajímá
Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků napříč webovými stránkami. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou pro jednotlivého uživatele relevantní a poutavé, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.